Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu www.tasmy24.pl jako Konsumenci.

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie i produkt przed jego upływem na adres: PK Firma Handlowo Usługowa Beata Kowalczyk ul. Jana Kowalczyka 7 lok. 7G 03-193 Warszawa tel. +48 22 675-57-73, fax +48 22 614-04-18 lub email  biuro@pk-tasmy.pl
  2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania.

Adres do zwrotu: PK Firma Handlowo Usługowa Beata Kowalczyk ul. Jana Kowalczyka 7 lok. 7G 03-193 Warszawa

  1. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep tasmy24.pl zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  2. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep tasmy24.pl, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  3. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep tasmy24.pl dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru oraz oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić towar (w nienaruszonym stanie) nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Informujemy, że nie odbieramy od kurierów niezidentyfikowanych przesyłek, dlatego przed odesłaniem zakupionego towaru, prosimy o przysłanie informacji na nasz na adres biuro@pk-tasmy.pl lub poinformowanie nas o tym fakcie mailowo w chwili odstąpienia od umowy. 
  5. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu tasmy24.pl oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta (np. jeśli przedmiotem umowy jest towar wykonany lub sprowadzony na indywidualne zamówienie Konsumenta oraz w innych przypadkach przewidzianych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta).

 

  1. Zgodnie ze zmianą wchodzącą w życie z dn. 01.01.2021 Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą uzyskuje określone uprawnienia konsumenckie. W przypadku, gdy dana transakcja uznana zostanie za niezawodową, Przedsiębiorca będzie mógł odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.

 

Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego towaru prosimy o niezwłoczną informację dotyczącą szczegółów problemu. Obsługa naszego sklepu sprawnie przeprowadzi Państwa przez proces reklamacji. W przypadku zażądania wymiany, naprawy lub obniżenia ceny towaru reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od złożenia jej przez Kupującego.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, prosimy   kierować w formie pisemnej na adres:

  • wysyłanie wiadomość email na adres  biuro@pk-tasmy.pl lub
  • listownie na adres PK Firma Handlowo Usługowa Beata Kowalczyk ul. Jana Kowalczyka 7 lok. 7G 03-193 Warszawa lub dzwoniąc pod nr tel +48 22 675-57-73

 

W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną